19 listopada 2017

bombki - inspirowane haftem ukraińskim

Dzisiaj seria trzech bombek w kolorystyce czarno-czerwono-białej. Wzory wybrałam tak, aby nawiązywały do haftów ukraińskich.


Chronologicznie, pierwsza powstała bombka ze wzorem "wyszywanka", dostępny o TU. Wykorzystałam koraliki opaque white, opaque jet i opaque cherry, takie same są w każdej z prezentowanych w tym poście bombek.


Druga to bombka z podobnym, kwiatowym motywem, wzór o TU. Wzór w jednym miejscu się nie schodzi, ale absolutnie nie ujmuje to urody wzoru.


I trzecia z kolekcji, wzór udostępniam o TU. Tą szydełkowało mi się bardzo dziwnie, wzór jest nie do końca symetryczny, a mimo wszystko bombeczka wyszła śliczna:)



Która najładniejsza? Seria bombeczek trafiła do zagranicznego Caboniowa:) Wczoraj odwiedziłam warszawski Art In Town  - widziałam prze-mnóstwo świątecznych inspiracji:) Obym tylko zdążyła z realizacją projektów!

10 komentarzy:

  1. Ale cudowne! Jestem naprawdę zmotywowana żeby do przyszłego roku to ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne :)
    Od dawna mnie korci, żeby przełożyć haft ukraiński na koraliki, ale jakoś ciągle się nie składa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! uwielbiam folklor ukraiński :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne akcesoria. Niektóre bym widziała u siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły te bombki ! Muszę pomyśleć o takich u siebie na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe dekoracje, chętnie zrobię coś takiego u siebie na święta:) Choinka będzie na pewno świetnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. but wonderful! I am really motivated to embrace next year :)

    Animation

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!