7 lipca 2017

komplet ślubny - biżuteria i guziki do sukni

Każdy projekt ślubny traktuję wyjątkowo. Dopasowanie do szczególnych preferencji przyszłej Panny Młodej jest dla mnie najważniejsze. Dla p. Doroty wykonałam komplet biżuterii oraz dziewięć guzików do sukni ślubnej.

Komplet wykonałam w oparciu o kryształki szklane oraz swarovskiego, otulone w koraliki pfg starlight (11/0 i 15/0). Użyłam tez niewielką ilość MD permament finish galvanized gold.

Kolczyki to delikatne, eleganckie sztyfty z małymi kroplami:

Grzebyk stanowi 5 kryształów ułożonych na kształt księżyca:

Bransoletka natomiast to znany już wzór "nieskończoności" w wydaniu z wykorzystaniem 4 kryształków - mniejszych i większych kropli.

To z czego jestem szczególnie zadowolona w tym zestawieniu to wspomniane guziki. Są to płaskie kryształy Swarovskiego 3200 rivoli sew-on, z dwiema dziurkami. Kryształki umocowałam do małych guzików ze stopką, obszyłam koralikami. Średnica guzików nie przekracza 15 mm.


Tym samym, pulę ślubnych dodatków powiększyłam o guziczki. Jestem niezmiernie ciekawa jak będą się prezentować!

7 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet :) uwielbiam to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szmaragdy w złocie przepiękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś skarbnicą pomysłów :)) Guziczki świetne!!! Cudny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można zamówić u Pani biżuterię?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet dla panny młodej! ; )

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!