15 września 2015

prezenty urodzinowe - rozdane Czytelniczkom

Przypomniałam sobie przed momentem, w trakcie gorączkowego pakowania na zlot Artystek w Borach Tucholskich, że to już 15! Czas rozdać prezenty:)



Z listy komentarzy mój Miły przypadkowo wyłonił 8 Czytelniczek:


A następnie ja rozlosowałam prezenty:) Zatem:

www.kadoro.pl
Otrzymują: Natalia Kurek oraz Joanna Asieta!

www.image-arte.pl
Wygrały: Dorja Design oraz Marzena Hinca!

www.e-tutorial.eu
Zdobyły: Splajna, Marzena Kaim, Małgorzata Kamińska oraz Agata Szymbalska!

Kto się odnalazł pośród szczęśliwców - proszę o kontakt mejlowy (weraph@o2.pl) lub FB:)

Dziękuję Wam gorąco za wspaniałe życzenia - oby czasu mi nie zabrakło by tworzyć i archiwizować postępy koralikowego szaleństwa!

13 komentarzy:

  1. Oj coś ten Miły niemiał szczęśliwej ręcki :), gratulacje dziewczyny, pozdrowionka Wera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, szok, ale się cieszę.
    Dziękuję pięknie Wera Tobie i Twojemu Miłemu!!!
    Cudownie :) Bardzo się cieszę. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim i bardzo się cieszę że jestem wśród szczęśliwców :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że znalazłam się w tym gronie, gratuluję dziewczynom:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wybranym, Szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! Jak się cieszę! Twój Miły okazał się pierwszą "maszyną losującą" szczęśliwą dla mnie. Bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym szczęściarom :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęśliwcom, a Tobie jeszcze raz gromkie STO LAT :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Weronika. Bardzo się cieszę. Gratuluję szczęściarom

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, dziękuję za szanse wzięcia udziału w konkursie :) gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę w miłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!