1 marca 2015

naszyjnik z serafinitami - wyzwanie:mapka

Nie raz Kreatywny Kufer motywował mnie do działania.

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-mapka-1.html

Tym udało mi się zrealizować pomysł naszyjnika z unikatowym, trójkątnym kaboszonem serafinitu w otoczeniu srebrnych koralików. Serafinity to kamienie rzekomo rzadkie, ale to co mnie urzekło to misterny malunek blaszek, jakie obserwuje się np. na zmrożonych szybach.


Naszyjnik wykonany jest z głównie koralików toho w kolorze nickel (15/0, 11/0, TT). Niestety partia 15/0, z których właśnie korzystam jest w środku krwistoczerwona - gdy tylko jakiś maleńki koralik pękał, od razu zauważałam tę fatalną czerwień. Na szczęście nie było dużo trzaskających 15/0:) Dodatkowo zastosowałam kilka o-beadsów barwy chrome oraz kulki serafinitu w dwóch wielkościach.



Zawijasy są wykonane ściegiem cubic RAW, co prawda wzbraniałam się przed nim, ale ostatecznie cRAW okazał się najlepszy do formowania kształtów. Centrum naszyjnika to trójkątny kaboszon opleciony na bazie Shaped Beadwork autorstwa Diane Fitzgerald. Całość zawieszona jest na ażurowym, metalowym łańcuszku, zakończonym karabińczykiem i łańcuszkiem dystansowym.



Jestem bardzo zadowolona z tego projektu, a jak przyciąga spojrzenia:)



I Ty daj ponieść się wyobraźni, zapraszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra! 

20 komentarzy:

  1. Świetna praca, naszyjnik jest taki delikatny i oczywiście szalenie elegancki !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzcie tym zdjęciom !!! .... Ten naszyjnik jest o niebo piękniejszy w realu ! :D Widziałam, dotykałam, podziwiałam ! Nie mogłam z rąk wypuścić . Naprawdę! Dawno nic nie wzbudziło tak wielkiego mojego podziwu ! Mistrzostwo ! Zestaw koloru, cudownych minerałów i barwy koralików jest idealny ! Cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały naszyjnik :) Serafinity są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik i wyjątkowy, życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że jestem Projektantką KK to nie mogę wygrac:) Moja praca ma zainspirować:)

      Usuń
  5. No i co tu dużo gadać. Jak zwykle "miszczostwo świata".
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous design!
    The ornamental parts are cRAW, aren't they?

    Greetings,
    Zedena

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny!
    Weroniko, a nie pozmyślałabyś w wolnej chwili (nie wiem, jak Ty to robisz, że je znajdujesz) nad tutorialem na cRAW. Każdy Twój kurs łapię w mgnieniu oka...a c RAW z innych źródeł nie chcę wejść...w moje dłonie :)
    Pozdrawiam ciepło, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć tu http://kasiaok.blogspot.com/p/tutorial-cube-raw.html :)

      Usuń
    2. Znam, widziałam, próbowałam, nie załapałam. Pierwsza "kosteczka" idzie, dalej za czorta :)

      Usuń
    3. Skorzystaj z tego filmu http://bnb.jewelrymakingmagazines.com/beading-basics/2009/09/cubic-right-angle-weave-string-of-cubes-method-video. Dodatkowo mogę doradzić abyś ucząc się używała większych koralików i kontrastowej nitki. Wtedy wszystko dobrze widać.

      Usuń
  8. Cudownie piękny i cudownie stylowy.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie piękny i cudownie stylowy.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś moim MISTRZEM :)
    CUDNY <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki cudowny! Wspaniale by pasował do moich zielonych ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!