7 lutego 2015

bransoletki z mocą

Mocą magnesu oczywiście, z zapięciami magnetycznymi:) Przedstawiam cztery bransoletki szydełkowo-koralikowe, wykończone ukrytym zapięciem i łańcuszkiem. Łańcuszek ma na celu zatrzymanie bransoletki na nadgarstku w momencie rozpięcia się magnesu. Łancuszek-niezgubek:)

Czarno-biała. Z 11/0 opaque jet i silverlined frosted crystal oraz 3mm magatama opaque jet. Dobrze znany wzór na dwustronną bransoletkę. Zapięcie kryte 15/0 opaque jet.



Kremowa. Z 11/0 opaque lustered navaho white i bronze, 3mm magatamy bronze. Wzór na gąsieniczkę w romby, zapięcie ukryte po 15/0 bronze.


Złota. Z 11/0 pfg starlight. Zapięcie ukryte pod 15/0 starlight.


Czarna w złote kropki. Klasyka z 11/0 pfg starlight i opaque jet. Zapięcie schowane pod 15/0 w tych samych kolorach.

Trafiły w dobre ręce, mam nadzieję, że nosić się będą często!

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym "niezgubkiem" bo choć zapięcia magnetyczne bardzo mi się podobają to są mało praktyczne, ciągle się rozpinają i bransoletki często zbieram z podłogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, mnie się zdarzyło nie zdążyć zebrać bransoletki z podłogi bo nie wiadomo kiedy zgubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bransoletki i super pomysł z łańcuszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i super pomysł z zapięciem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, i jaki super pomysł z ukryciem zapięcia. :) Ze wszystkich najbardziej podoba mi się kremowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ostatnia jest przepiękna !!! :))

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!