28 kwietnia 2014

ślubny, poprawinowy i dla świadka

Miałam przyjemność wykonać biżuterię dla Panny Młodej, p.Natalii, na ślub oraz poprawiny, a do tego również bransoletkę dla świadkowej:)

Ślubny - to niemal powtórka z tego kompletu. Również połączenie navaho white i pfg starlight. Zapięcie pozłacane z serduszkiem i serduszkowa zawieszka w bransolecie. Kolczyki sztyfty z 15/0 navaho white, kuleczki 8mm.
Poprawinowy - w tonacji pudrowego różu. Zastosowałam w bransolecie 11/0 baby pink, 11/0 pfg starlight oraz 8/0 ceylon innocent pink. Wykończenie jak powyżej. Kolczyki sztyfty z 15/0 ceylon innocent pink, kuleczki 8mm.
Dla świadkowej. Jedynie bransoletka, drobny deseń w kropeczki (3a1b na 6k). Wykonana z pfg aluminium oraz silverlined frosted dark sapphire. 
Dodać chciałam, już po świętach, że moje jajka znalazły się w inspiracjach na Pomorskie Craftuje, a także trafiły do kolażu-pocztówki świątecznej na Poland/Handmade.  

16 komentarzy:

  1. Delikatne, proste, piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, kobiece i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona, piękne komplety, prawdziwe arcydzieła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne, jak wszystko co robisz. Od Ciebie nauczyłam się już kilku rzeczy i zakochałam się w beadingu. Weroniko, mam małe pytanie: Czy można zrobić kolię (naszyjnik) z daggersami. Chodzi mi o to, że gdy będę je nawlekała co 21 koralików 11/0 to mi wyjdzie. Jesli możesz mi doradzić to z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
    dorotta1@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe i jak zwykle perfekcyjne i doskonałe pod każdym względem!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje !!!! wyróżnień dla jajek wszystkie były piękne te z zeszłego roku też bardzo mi się podobały. Kompleciki też przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kompleciki dla Młodej i bransoletka dla Świadkowej, czekam na dostawę koralików i muszę się też wziąć do roboty :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te bransoletki :) Szczególnie ta bladoróżowa mi się podoba... Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne :)
    Bizuteria ślubna bardo lubie ją robić :))
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te bransoletki są świetne :) ostatnio skorzystałam z Twojego kursu na te bransoletki. Potrzeba do tego dużo cierpliwości, ale efekt jest tego wart! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda inna i każda piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!