22 maja 2013

industrialny miód - komplet i zakręcone kaboszony

Elementy do tego kompletu powstały w lutym. Miałam nadzieję dorobić ich jeszcze kilka, albo wymyślić większe... ale wena na ten projekt się wyczerpała, więc wyjęłam nieukończone elementy i złożyłam je w całość. I tak starczyło na kolczyki, wisiorek i pierścionek.


Wykonane z koralików cube i triangle frosted jet w rozmiarze 3mm, FP 4mm matte hematite oraz 15/0 i 11/0 w odcieniach frosted jet i matte colour gray (albo gun metal, są takie podobne). Wewnątrz uwięziłam 8mm kryształy Swarovskiego w kolorze silver night.



Elementy powstały na bazie eksperymentu ze wzorem Smadar, ale musiałam dodać coś od siebie;)

Zakręcone kaboszony. Po zrobieniu pierwszego zakręconego wymyśliłam nowe kombinacje do zakucia w mosiężne koronki.
Czarno-czarne z bronze (czarny błyszczący i czarny matowy) trafiły w uszy Anny K.  w wyniku losowanki-niespodzianki na wiosennym spotkaniu forumowiczek Craftladies.

Miętowe - powtórka. Na zyczenie p.Bożeny, różniące się od pierwowzoru kolorem bronze.

Lody truskawkowe. Najnowsze, z pfg aluminium, pfg fairy wings oraz gold lustered dark chocolate bronze. Słodkie z nutą gorzkiej czekolady.

17 komentarzy:

  1. Komplet ze swarkiem wyszedł ci cudowny;) naszynik jest fajniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. są przepiękne *.* robisz naprawdę niesamowite rzeczy! zakochałam się w tych kolczykach-świderkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik z pierścionkiem, a kolczyki to po prostu bajka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lody truskawkowo-waniliowe :)
    Fajne są te zakrętasy, muszę odświeżyć kulki i przy okazji popełnić taką spiralnie skręconą, bo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet i bardzo fajne kolczyki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kilku miesięcy z ogromną przyjemnością zaglądam do Ciebie. Podziwiam inwencję, oryginalność, różnorodność, pracowitość oraz nierzadko poczucie humoru ;) Najdrobniejsza rzecz jaką prezentujesz ma w sobie iskierkę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie dobrane kolory, a komplecik widziałam już na inspiracjach sklepu Kadoro, wszystko piękne, czy ja kiedyś też tak będę umiała zrobić:((?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakręcone kaboszony są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda cudeńka jestes niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  10. Weronika, the items you created from my RibBead beaded bead pattern are so wonderful!, what great adaptation of the design!

    Your works are beautiful, keep beading!!!

    Smadar

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!