5 czerwca 2012

ślubne różyczki

Otrzymałam od p.Ewy zamówienie na bransoletkę ślubną - czuję się niezwykle zaszczycona faktem, że w tak ważny dzień, moja biżuteria zdobiła jej nadgarstek.

Wykonałam, wg. zaleceń, bransoletkę składająca się z 3 sznurów, dodałam także jeden sznur "zapasowy" w innym odcieniu różu, gdyż nie do końca byłam pewna który kolor będzie lepiej współgrał z suknią i innymi dodatkami w pastelach. Zastosowane kolory toho to: lustered opaque white, lustered opaque lt beige oraz opaque lustered pale mauve (A) i ceylon soft pink (B).


Bransoletka ma wklejone na łączniki maleńkie żywiczne różyczki, z tych samych wykonałam kolczyki-sztyfty. Z tym różyczkami miałam ogromne przeboje, raz zaginęła paczka, drugi raz szły tydzień dłużej niż powinny, mało co nie osiwiałam!


Oto dwie wersje (zdjęcia niestety przy różnym świetle):


Trochę
przycichłam w craftowym świecie bo... znalazłam pracę:) W sklepie zoologicznym!

26 komentarzy:

  1. bardzo ładna a te różyczki pięknie się komponują dodają delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudna bransoletka i te różyczki,śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję znalezienia pracy! Bo co tu komentować twórczość, skoro jak wszystkie inne jest prześliczna ... :) Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, gratuluję Weroniko pracy :) Mam nadzieję, że znajdziesz jeszcze czas i siły na craftowanie, bo chciałabym nadal oglądać Twoje cudne prace koralikowe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet!
    Gratuluję podjęcia pracy! Już wiem u kogo kupię "złotą" rybkę dla Piotrka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!
    Bogate, ale zarazem delikatne. Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję znalezienia pracy:) Obie wersje kolorystyczne piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w nowej pracy, a my z utęsknieniem będziemy zaglądać, czy nie znalazłaś chwili na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bransoletka i gratuluję pracy :) niedługo bedziemy czytać o różnych dziwnych zwyczajach zwierząt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :) jak zawsze świetne, taką biżuterię można ubrać właściwie na wiele specjalnych okazji więc będą służyły właścicielce długi czas :) No chyba że uzna "piękne aż strach nosić" :) Ja też ostatnio mało się udzielam w związku z tym, że mój komputer postanowil zatroszczyć się o życie rodzinne :D Nie zmienia to jednak faktu, że jak tylko mogę śledzę Twoje poczynania i nadal jesteś koralikowe NAMBER ŁAN :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej:-)
    Przepieknie slodkie 'slubne rozyczki'.Doskonaly komplet.Piekne kolory,az ciesza oczka:-)
    Zamotalam sie z pewnym motylkiem:-)
    Nie idzie mi tak,jak chce.To trudne,ale jeszcze sie nie poddaje:-))
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bransoletka:-) Gratuluję znalezienia pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny komplet!!!! Bardzo kobiecy i subtelny! Aneta

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie będzie wyglądać panna młoda w Twojej bransoletce! KONIECZNIE zażądaj zdjęcia ślubnego w Twojej biżuterii!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, chociaż mi podoba się bardziej wersja B (może to wina światła). Gratuluję pracy, ba, ja Ci jej zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna,
    Jestem za drugą wersją :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodkie :D No to ja już widzę jak w tym zoologicznym zaraz bedziesz koralikowac pod ladą w przerwach między klientami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze podziwiam Twoje prace;-)
    Pragnę zaprosić na konkurs "Moje Zaplecze" do mnie:

    http://mojakoralikowapasja.blogspot.com


    Zapraszam do udziału oraz do rozreklamowania konkursu wśród znajomych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No, kochana, jak Ty pracujesz w zoologicznym, to teraz nawet rybki będą nosić sznury szydełkowo-koralikowe ;-
    aiszka4

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG!! to jest przepiękne!! zazdroszcze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mistrzowskie wykonanie i doskonałe tutoriale :) Pozdrawiam cieplutko :) wszystkie Twoje prace są doskonałe w każdym calu :) przepraszam w każdym koraliczku :)A i nie zazdroszczę zrobienia naszyjnika dla Damy Żyrafy :)(hi,hi,hi)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślubna mnie powaliła :) nie mam słów do określenia jak piękna jest :) Super że znalazłaś prace :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!