27 lipca 2011

kwadraty do kwadratu

Czas temu pewien dla Staśki znalazłam schemat plecenia koralikowej kostki. Kostki z jej bloga wyglądały tak obłędnie, że zapragnęłam spróbować swych sił. Jednakże czasochłonność mnie troszkę przeraziła, a do tego była to praca igłą i żyłką - skapitulowałam po jednym poziomie. Oczywiście nic się u mnie nie zmarnuje, zatem uplotłam z posrebrzanych 2mm kuleczek drugi duży i dwa mniejsze kwadraciki, wykończyłam je 15/0 silver-lined frosted teal (obłędnie morskie). Do mniejszych przykleiłam sztyfty i tak oto powstały geometryczne maluszki.




Zrobienie zdjęcia dłoni, samodzielnie, potworem ważącym prawie dwa kilo - niemal niemożliwe;)



W poniedziałek spotkałam się z Karoliną - oczywiście na twórczej kawie - zauroczyły mnie jej CBS'y (circular brick stich) - ja od brick sticha stronię, zupełnie mi nie leży, w przeciweństwie do Karoliny.


Dzisiaj
wybieram się na warsztaty z Fimolepienia - mam nadzieję ze coś ukulam:)

11 komentarzy:

  1. Śliczne kostki, jednak jakość zdjęć w instrukcji straszna i raczej nie spróbuje ich zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle mnie pozytywnie zaskakujesz i inspirujesz - mam już kilka ciekawych pomysłów do zrealizowania :)

    PS. Nareszcie przybyły moje TOHO - można je zobaczyć w nowym poście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no - ciekawe rozwiązanie, na wzór na razie nie patrzę, bo mam inne do rozgryzienia, więc i na brick sticha się nie piszę ;-) A po zdjęciach widzę, że miałaś dziś słonko, szczęściaro - nas zalało dokumentnie, od 3 godzin wybieramy wodę z piwnicy :-(
    Czekam na zdjęcia poczynań fimowych - nie moja to bajka co prawda, ale chętnie popodziwiam Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, j też chcę umieć takie fajne kwadraciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolczyki :). A ja kolorowego murka też lubię :). Jakoś mnie odpręża...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tfu! Nie kolorowego, tylko okrągłego :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mniamuśnie wyglądają te kwadraciki.
    A ja CBSa lubię, choć po dwóch bransoletkach i kolczykach muszę sobie zrobić przerwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak szczerze mówiąc to dla mnie są obłędne! więcej takich! :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!